• Citigo
  • Fabia
      • Fabia
        Fabia
        Wyrazisty design, zachwycająca praktyczność
        • ​​​​​​​​​Nowoczesna, dynamiczna, pełna ekspresji
        • Nowa koncepcja designu wnętrza
        • Szersze i niższe nadwozie, doskonałe proporcje​
      • Fabia Monte Carlo
        Fabia Monte Carlo
        Funkcjonalność i styl w jednym
        • ​​​​​​​​Panoramiczne okno dachowe, czarne dodatki oraz aluminiowe felgi​​
        • ​​Sportowe siedzenia z czarno-czerwoną tapicerką i sportowa kierownica
        • Największa pojemność bagażnika w swojej klasie​
      • Fabia Combi
        Fabia Combi
        Zaczyna tam, gdzie inni kończą
        • ​​​​​​​​​Niezrównana pojemność bagażnika w swojej klasie
        • Nowe systemy zapewniające bezpieczeństwo i komfort
        • Wydajne i oszczędne silniki
      • Fabia Combi Scoutline
        Fabia Combi Scoutline
        Niewielki samochód z wielkimi możliwościami
        • ​​​Funkcjonalność, którą podkreśla design
        • ​Innowacyjne technologie 
        • ​16-calowe felgi Rock lub 17-calowe Clubber​​​
      • Fabia Combi Monte Carlo
        Fabia Combi Monte Carlo
        Funkcjonalność i styl w jednym
        • ​​​​​​​​​Panoramiczne okno dachowe, czarne dodatki oraz aluminiowe felgi
        • Sportowe siedzenia z czarno-czerwoną tapicerką i sportowa kierownica​​
        • ​​Największa pojemność bagażnika w swojej klasie​
  • Rapid
  • Octavia
      • Octavia
        Octavia
        Octavia
        • ​​​​​​​Przestronne wnętrze
        • ​Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie
        • ​Większa moc, mniejsze spalanie​​
      • Octavia RS
        Octavia RS
        Najszybsza Octavia w historii
        • ​​​​​​Moc i dynamika​
        • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h – od 6,8 s
        • Prędkość maksymalna – do 248 km/h
      • Octavia RS 230
        Octavia RS 230
        Czysto sportowe emocje
        • ​​​​​​​​​​​​​Wyścigowa stylistyka, sportowe wnętrze, nowocesna technika i wnętrze, które robi wrażenie
        • Funkcja VAQ – elektronicznie regulowana blokada mechanizmu różnicowego przedniej osi
        • Silnik benzynowy o pojemności 2l: 230 KM i prędkość maksymalna do aż 250 km/h​
      • Octavia G-TEC CNG
        Octavia G-TEC CNG
        Naturalna klasa sama w sobie
        • ​​​​​​​​​​​Przyjazna dla środowiska - mniej hałasu, mniej zanieczyszczeń​
        • Tańsza w eksploatacji - oszczędność paliwa​​
        • Pewna w pracy – pełne bezpieczeństwo​​
      • Octavia Combi
        Octavia Combi
        Octavia Combi
        • ​​Przestronne wnętrze
        • Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie
        • Większa moc, mniejsze spalanie​​​​
      • Octavia Combi RS
        Octavia Combi RS
        Najszybsza Octavia w historii
        • ​​​Pojemny bagażnik - 610 litrów​ ​​
        • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h – od 6,9 s
        • Prędkość maksymalna – do 244 km/h
      • Octavia Scout
        Octavia Scout
        Octavia Scout
        • ​​​​​​​Terenowy styl
        • Wszechstronność z charakterem
        • Napęd 4x4​​​
      • Octavia Combi RS 230
        Octavia Combi RS 230
        Czysto sportowe emocje
        • ​​​​​​​​​​​​​​Wyścigowa stylistyka, sportowe wnętrze, nowocesna technika i wnętrze, które robi wrażenie
        • Funkcja VAQ – elektronicznie regulowana blokada mechanizmu różnicowego przedniej osi
        • Silnik benzynowy o pojemności 2l: 230 KM i prędkość maksymalna do aż 250 km/h​
      • Octavia Combi G-TEC CNG
        Octavia Combi G-TEC CNG
        Naturalna klasa sama w sobie
        • ​​​​​​​​​​​Przyjazna dla środowiska - mniej hałasu, mniej zanieczyszczeń
        • Tańsza w eksploatacji - oszczędność paliwa
        • ​​Pewna w pracy – pełne bezpieczeństwo​​
  • Karoq
      • Karoq
        Karoq
        Nowa ŠKODA Karoq
        • ​​​​Pełen emocji design

        • Przestronne wnętrze

        • Zaawansowana technologia​​
  • Superb
      • Nowy Superb
        Nowy Superb
        Flagowa limuzyna ŠKODY
        • ​​​​​​Elegancka, dynamiczna, nowoczesna i wyjątkowa​​ stylistyka
        • ​​Innowacyjne systemy multimedialne
        • Pojemność bagażnika wykraczająca poza standardy segmentu​​​
      • Nowy Superb GreenLine
        Nowy Superb GreenLine
        Przyjazny środowisku
        • ​​​​​​​​​​Aerodynamiczne nadwozie i opony o niskim oporze toczenia​​
        • Oszczędny silnik 1.6 TDI o niskim spalaniu
        • ​Selektywna redukcja katalityczna z czynnikiem AdBlue
      • Nowy Superb Sportline
        Nowy Superb Sportline
        Tylko to, co najlepsze
        • Przeszywający design: czarne elementy SportLine i opcjonalne 19-calowe felgi Vega

        • ​Sportowe wnętrze: czarne wykończenie z oświetleniem LED
        • Niepowtarzalny charakter: obniżone o 15 mm sportowe zawieszenie i Performance Monitor – dla większych wrażeń z jazdy ​​​
      • Nowy Superb Combi
        Nowy Superb Combi
        Kosmiczna przestrzeń
        • ​​​660 litrów przestrzeni bagażowej
        • Liczne innowacyjne systemy bezpieczeństwa
        • Maksymalny komfort jazdy dzięki adaptacyjnemu zawieszeniu
      • Nowy Superb Combi GreenLine
        Nowy Superb Combi GreenLine
        Przyjazny środowisku
        • ​​​​​​​​​​Aerodynamiczne nadwozie i opony o niskim oporze toczenia​​
        • Oszczędny silnik 1.6 TDI o niskim spalaniu
        • ​Selektywna redukcja katalityczna z czynnikiem AdBlue
      • Nowy Superb Combi Sportline
        Nowy Superb Combi Sportline
        Tylko to, co najlepsze
        • ​Przeszywający design: czarne elementy SportLine i opcjonalne 19-calowe felgi Vega
        • ​Sportowe wnętrze: czarne wykończenie z oświetleniem LED
        • Niepowtarzalny charakter: obniżone o 15 mm sportowe zawieszenie i Performance Monitor – dla większych wrażeń z jazdy ​​​​
  • Kodiaq
      • Kodiaq
        Kodiaq
        Silny jak niedźwiedź
        • ​​​​​Ekspresyjny i ponadczasowy design, emanujący ponadprzeciętną wytrzymałością​​
        • ​Siła i masywność w parze z rodzinnym duchem
        • Odkryj nowe tereny​​!

Zwycięstwo na wyciągnięcie ręki

7/2/2018
​​​Zespół ŠKODA Polska Motorsport w składzie Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk przystąpił do rywalizacji w 2. Rajdzie Śląska - czwartej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski - z dużym optymizmem. Wszak to na śląskich odcinkach specjalnych popularny „Miko” rozpoczynał swoją rajdową karierę, tutaj też świętował pierwsze podium w klasyfikacji generalnej krajowego czempionatu.​
​​​​Końcówka czerwca w kalendarzu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski to zakończenie bardzo intensywnego okresu – w ostatnich 43 dniach rozegrane zostały aż trzy rundy krajowego czempionatu, a finał 2. Rajdu Śląska jednocześnie oznaczał dla wszystkich załóg rozpoczęcie zasłużonych wakacji. 

Po raz pierwszy rozegrany w ubiegłym roku Rajd Śląska na stałe wpisał się do kalendarza rajdowej pierwszej ligi w naszym kraju. Ceremonia startu na Stadionie Śląskim w Chorzowie, odcinki znane z kultowego Rajdu Wisły i meta na urokliwym rynku w Żorach – wszystko to sprawia, że imprezę lubią tak zawodnicy, jak i licznie zgromadzeni kibice. 

Tegoroczna edycja zawodów rozpoczęła się osiem miesięcy po poprzedniej, tak udanej dla Mikołaja Marczyka, który samochodem grupy N stanął na podium jako drugi i przypieczętował tytuł mistrza Polski w klasie Open N. 

Piątkowa pętla składała się z dwóch miejskich superoesów – pierwszy z nich rozgrywano na ulicach Mikołowa, z kolei drugi wokół Stadionu Śląskiego. Wszyscy uczestnicy imprezy zgodnie komentowali, że miejskie próby należy pokonać z pełną koncentracją i minimalnym ryzykiem – w myśl zasady, iż na tego typu oesach można więcej stracić, aniżeli zyskać. 

Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk jadący ŠKODĄ FABIĄ R5 uniknęli niepotrzebnych przygód, jednocześnie wygrali obie próby kończąc pierwszy dzień z ponad 2-sekundową przewagą nad rywalami. 

W sobotę na kierowców czekało siedem odcinków specjalnych w okolicach Podbeskidzia – tu nie było już mowy o chłodnej kalkulacji. W pierwszej, liczącej trzy próby pętli, Mikołaj i Szymon odnieśli jedno oesowe zwycięstwo, jednak dzięki równemu tempu zdołali utrzymać fotel liderów, jedocześnie powiększając przewagę nad konkurentami do 8,2 sekundy. 

Druga pętla rozpoczęła się dla załogi ŠKODA Polska Motorsport w równie optymistycznych nastrojach, a nazwiska Marczyk/Gospodarczyk ponownie pojawiły się na czele tabeli z wynikami. Niestety – na przedostatnim odcinku specjalnym ubiegłoroczny zwycięzca w klasie Open N z powodu drobnej usterki technicznej stracił 6 minut i jasnym stało się, że na pierwszy triumf w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski w wykonaniu tego duetu będziemy musieli jeszcze poczekać. Mikołaj i Szymon dotarli jednak do mety 2. Rajdu Śląska na 18. pozycji inkasując dla teamu ŠKODA Polska Motorsport cenne punkty za drugie miejsce wśród producentów. 

W klasyfikacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2018 po czterech rundach prowadzi Jakub Brzeziński (105 pkt), przed triumfatorem 2. Rajdu Śląska, Tomaszem Kasperczykiem (57 pkt) i Grzegorzem Grzybem (50 pkt). Na czwartym miejscu z dorobkiem 42 punktów znajdują się Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk. 

Mikołaj Marczyk: Jestem dumny z całego zespołu ŠKODA Polska Motorsport, a także z kibiców, którzy tak licznie i mocno dopingowali nas na odcinkach specjalnych i w Internecie. Prowadziliśmy w 2. Rajdzie Śląska od samego początku aż do 7 odcinka specjalnego. Mieliśmy nawet z Szymonem wrażenie, że jesteśmy gotowi zakończyć ten rajd z wymarzonym wynikiem. Niestety ostatnich dwóch odcinków nie mogliśmy pokonać w tempie rajdowym. Integralnym elementem motorsportu na każdym poziomie jest pewnego stopnia nieprzewidywalność - nie zawsze wszystko może iść zgodnie z naszymi planami. Bagaż doświadczeń to jednak nie tylko sukcesy, ale i przykre przygody. Kończymy jednak ten rajd na mecie. Nasz sport to wspaniała szkoła pokory i życie w pigułce – dużo emocji w krótkim czasie. Wiem, że wrócimy silniejsi, a tempa jazdy nikt nam nie zabierze.

​​​Wielozadaniowa ŠKODA KAROQ triumfuje! Według czytelników serwisu Moto.pl to właśnie ten model jest najlepszym samochodem praktycznym. Kompaktowy SUV marki został uhonorowany podczas gali wieńczącej plebiscyt The Best of Moto.pl, która odbyła się 10 stycznia w Warszawie.​
​​​Śnieg i ujemna temperatura to sytuacje, w których należy zachować dodatkową czujność na drodze. Łatwo wtedy o utratę przyczepności i panowania nad pojazdem. Modele ŠKODY, wyposażone w napęd na cztery koła, pomagają kierowcy pewnie przemieszczać się w trudnych warunkach. ŠKODA prezentuje kilka zasad, dzięki którym prowadząc samochód z napędem 4x4 czerpanie przyjemności z jazdy przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa staje się możliwe.​
  • ​W 2018 roku ŠKODA kolejny rok z rzędu została liderem polskiego rynku, sprzedając 69 565 samochodów
  • Wpływ na rekordowe wyniki marki miały premiery: nowej Fabii, udana ofensywa w segmencie SUV oraz udane aktywności marketingowe na czele z kampanią "Wszystko, co ważne” 
  • Marka konsekwentnie realizuje swoją strategię mającą na celu rozwój portfolio produktowego​​​​
Standardowo wyposażona w inteligentny napęd na obie osie, ŠKODA KODIAQ RS jest doskonale przygotowana do spełniania różnorodnych potrzeb – zarówno na asfalcie, jak i poza utwardzonymi drogami, w każdych warunkach pogodowych. SUV dysponuje mocą 176 kW (240 KM), a za przenoszenie siły napędowej odpowiada dwusprzęgłowa przekładnia DSG o 7 przełożeniach. Zawieszenie adaptacyjne Dynamic Chassis Control, również oferowane w standardzie, automatycznie dopasowuje ustawienia amortyzatorów do warunków jazdy i rodzaju nawierzchni.​​​​
Wraz z nowym modelem SCALA, ŠKODA wkroczyła w kolejny etap rozwoju języka designu. O jego ewolucji, głównych cechach, charakterystycznych elementach, połączeniu emocjonalności i funkcjonalności oraz procesie projektowym opowiada Oliver Stefani, Szef Designu ŠKODA AUTO.
​​Štore by Auto Wimar, nowatorski projekt salonu dealerskiego ŠKODY, który właśnie otwiera się w atrakcyjnej lokalizacji w Warszawie to odpowiedź marki na zmieniające się potrzeby oraz zachowania klientów. Miejsce to będzie wyjątkowe m.in. dzięki najwyższemu poziomowi obsługi klientów i zastosowaniu nowoczesnych technologii multimedialnych, niespotykanych dotychczas w tradycyjnych salonach samochodowych. Štore by Auto Wimar to pierwszy tego typu projekt marki ŠKODA w Europie.
Światowa premiera ŠKODY SCALA już za nami. Ponad czterystu gości obecnych na prezentacji w Petah Tikva, na przedmieściach Tel Awiwu i tysiące uczestników oglądających premierę online, mogło po raz pierwszy zobaczyć nowy, budzący wielkie emocje model w gamie marki. ​​​​
​​​Jaki kolor nadwozia jest najbardziej pożądany wśród właścicieli samochodów? Czy kolorystyka we wnętrzu auta może wpłynąć na komfort naszej podróży? ŠKODA zdradza kluczowe wybory kolorystyczne swoich klientów oraz prezentuje korzyści związane ze stosowaniem innowacyjnych technologii podczas procesu lakierowania.​
​​​ŠKODA SCALA to nowy kompaktowy model w gamie produktowej marki. Samochód po raz pierwszy szerokiej publiczności zostanie zaprezentowany w czwartek 6 grudnia. Światowa premiera SCALI odbędzie się w Tel Awiwie, ale wszyscy ci, którzy nie będą mogli uczestniczyć w tym wydarzeniu, oficjalną prezentację mogą obejrzeć na żywo w wersji online.​
​​​Tydzień przed światową premierą w Tel Awiwie, ŠKODA prezentuje zdjęcia wnętrza nowego modelu SCALA, wzorowanego na samochodzie koncepcyjnym VISION RS. SCALA jest pierwszym autem produkcyjnym ŠKODY, które odzwierciedla nowy etap w ewolucji designu marki, łączący emocje z funkcjonalnością. ​