• Citigo
  • Fabia
      • Fabia
        Fabia
        Wyrazisty design, zachwycająca praktyczność
        • ​​​​​​​​​Nowoczesna, dynamiczna, pełna ekspresji
        • Nowa koncepcja designu wnętrza
        • Szersze i niższe nadwozie, doskonałe proporcje​
      • Fabia Monte Carlo
        Fabia Monte Carlo
        Funkcjonalność i styl w jednym
        • ​​​​​​​​Panoramiczne okno dachowe, czarne dodatki oraz aluminiowe felgi​​
        • ​​Sportowe siedzenia z czarno-czerwoną tapicerką i sportowa kierownica
        • Największa pojemność bagażnika w swojej klasie​
      • Fabia Combi
        Fabia Combi
        Zaczyna tam, gdzie inni kończą
        • ​​​​​​​​​Niezrównana pojemność bagażnika w swojej klasie
        • Nowe systemy zapewniające bezpieczeństwo i komfort
        • Wydajne i oszczędne silniki
      • Fabia Combi Scoutline
        Fabia Combi Scoutline
        Niewielki samochód z wielkimi możliwościami
        • ​​​Funkcjonalność, którą podkreśla design
        • ​Innowacyjne technologie 
        • ​16-calowe felgi Rock lub 17-calowe Clubber​​​
      • Fabia Combi Monte Carlo
        Fabia Combi Monte Carlo
        Funkcjonalność i styl w jednym
        • ​​​​​​​​​Panoramiczne okno dachowe, czarne dodatki oraz aluminiowe felgi
        • Sportowe siedzenia z czarno-czerwoną tapicerką i sportowa kierownica​​
        • ​​Największa pojemność bagażnika w swojej klasie​
  • Rapid
  • Octavia
      • Octavia
        Octavia
        Octavia
        • ​​​​​​​Przestronne wnętrze
        • ​Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie
        • ​Większa moc, mniejsze spalanie​​
      • Octavia RS
        Octavia RS
        Najszybsza Octavia w historii
        • ​​​​​​Moc i dynamika​
        • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h – od 6,8 s
        • Prędkość maksymalna – do 248 km/h
      • Octavia RS 230
        Octavia RS 230
        Czysto sportowe emocje
        • ​​​​​​​​​​​​​Wyścigowa stylistyka, sportowe wnętrze, nowocesna technika i wnętrze, które robi wrażenie
        • Funkcja VAQ – elektronicznie regulowana blokada mechanizmu różnicowego przedniej osi
        • Silnik benzynowy o pojemności 2l: 230 KM i prędkość maksymalna do aż 250 km/h​
      • Octavia G-TEC CNG
        Octavia G-TEC CNG
        Naturalna klasa sama w sobie
        • ​​​​​​​​​​​Przyjazna dla środowiska - mniej hałasu, mniej zanieczyszczeń​
        • Tańsza w eksploatacji - oszczędność paliwa​​
        • Pewna w pracy – pełne bezpieczeństwo​​
      • Octavia Combi
        Octavia Combi
        Octavia Combi
        • ​​Przestronne wnętrze
        • Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie
        • Większa moc, mniejsze spalanie​​​​
      • Octavia Combi RS
        Octavia Combi RS
        Najszybsza Octavia w historii
        • ​​​Pojemny bagażnik - 610 litrów​ ​​
        • Przyspieszenie od 0 do 100 km/h – od 6,9 s
        • Prędkość maksymalna – do 244 km/h
      • Octavia Scout
        Octavia Scout
        Octavia Scout
        • ​​​​​​​Terenowy styl
        • Wszechstronność z charakterem
        • Napęd 4x4​​​
      • Octavia Combi RS 230
        Octavia Combi RS 230
        Czysto sportowe emocje
        • ​​​​​​​​​​​​​​Wyścigowa stylistyka, sportowe wnętrze, nowocesna technika i wnętrze, które robi wrażenie
        • Funkcja VAQ – elektronicznie regulowana blokada mechanizmu różnicowego przedniej osi
        • Silnik benzynowy o pojemności 2l: 230 KM i prędkość maksymalna do aż 250 km/h​
      • Octavia Combi G-TEC CNG
        Octavia Combi G-TEC CNG
        Naturalna klasa sama w sobie
        • ​​​​​​​​​​​Przyjazna dla środowiska - mniej hałasu, mniej zanieczyszczeń
        • Tańsza w eksploatacji - oszczędność paliwa
        • ​​Pewna w pracy – pełne bezpieczeństwo​​
  • Karoq
      • Karoq
        Karoq
        Nowa ŠKODA Karoq
        • ​​​​Pełen emocji design

        • Przestronne wnętrze

        • Zaawansowana technologia​​
  • Superb
      • Nowy Superb
        Nowy Superb
        Flagowa limuzyna ŠKODY
        • ​​​​​​Elegancka, dynamiczna, nowoczesna i wyjątkowa​​ stylistyka
        • ​​Innowacyjne systemy multimedialne
        • Pojemność bagażnika wykraczająca poza standardy segmentu​​​
      • Nowy Superb GreenLine
        Nowy Superb GreenLine
        Przyjazny środowisku
        • ​​​​​​​​​​Aerodynamiczne nadwozie i opony o niskim oporze toczenia​​
        • Oszczędny silnik 1.6 TDI o niskim spalaniu
        • ​Selektywna redukcja katalityczna z czynnikiem AdBlue
      • Nowy Superb Sportline
        Nowy Superb Sportline
        Tylko to, co najlepsze
        • Przeszywający design: czarne elementy SportLine i opcjonalne 19-calowe felgi Vega

        • ​Sportowe wnętrze: czarne wykończenie z oświetleniem LED
        • Niepowtarzalny charakter: obniżone o 15 mm sportowe zawieszenie i Performance Monitor – dla większych wrażeń z jazdy ​​​
      • Nowy Superb Combi
        Nowy Superb Combi
        Kosmiczna przestrzeń
        • ​​​660 litrów przestrzeni bagażowej
        • Liczne innowacyjne systemy bezpieczeństwa
        • Maksymalny komfort jazdy dzięki adaptacyjnemu zawieszeniu
      • Nowy Superb Combi GreenLine
        Nowy Superb Combi GreenLine
        Przyjazny środowisku
        • ​​​​​​​​​​Aerodynamiczne nadwozie i opony o niskim oporze toczenia​​
        • Oszczędny silnik 1.6 TDI o niskim spalaniu
        • ​Selektywna redukcja katalityczna z czynnikiem AdBlue
      • Nowy Superb Combi Sportline
        Nowy Superb Combi Sportline
        Tylko to, co najlepsze
        • ​Przeszywający design: czarne elementy SportLine i opcjonalne 19-calowe felgi Vega
        • ​Sportowe wnętrze: czarne wykończenie z oświetleniem LED
        • Niepowtarzalny charakter: obniżone o 15 mm sportowe zawieszenie i Performance Monitor – dla większych wrażeń z jazdy ​​​​
  • Kodiaq
      • Kodiaq
        Kodiaq
        Silny jak niedźwiedź
        • ​​​​​Ekspresyjny i ponadczasowy design, emanujący ponadprzeciętną wytrzymałością​​
        • ​Siła i masywność w parze z rodzinnym duchem
        • Odkryj nowe tereny​​!

Zwycięstwo na wyciągnięcie ręki

7/2/2018
​​​Zespół ŠKODA Polska Motorsport w składzie Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk przystąpił do rywalizacji w 2. Rajdzie Śląska - czwartej rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski - z dużym optymizmem. Wszak to na śląskich odcinkach specjalnych popularny „Miko” rozpoczynał swoją rajdową karierę, tutaj też świętował pierwsze podium w klasyfikacji generalnej krajowego czempionatu.​
​​​​Końcówka czerwca w kalendarzu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski to zakończenie bardzo intensywnego okresu – w ostatnich 43 dniach rozegrane zostały aż trzy rundy krajowego czempionatu, a finał 2. Rajdu Śląska jednocześnie oznaczał dla wszystkich załóg rozpoczęcie zasłużonych wakacji. 

Po raz pierwszy rozegrany w ubiegłym roku Rajd Śląska na stałe wpisał się do kalendarza rajdowej pierwszej ligi w naszym kraju. Ceremonia startu na Stadionie Śląskim w Chorzowie, odcinki znane z kultowego Rajdu Wisły i meta na urokliwym rynku w Żorach – wszystko to sprawia, że imprezę lubią tak zawodnicy, jak i licznie zgromadzeni kibice. 

Tegoroczna edycja zawodów rozpoczęła się osiem miesięcy po poprzedniej, tak udanej dla Mikołaja Marczyka, który samochodem grupy N stanął na podium jako drugi i przypieczętował tytuł mistrza Polski w klasie Open N. 

Piątkowa pętla składała się z dwóch miejskich superoesów – pierwszy z nich rozgrywano na ulicach Mikołowa, z kolei drugi wokół Stadionu Śląskiego. Wszyscy uczestnicy imprezy zgodnie komentowali, że miejskie próby należy pokonać z pełną koncentracją i minimalnym ryzykiem – w myśl zasady, iż na tego typu oesach można więcej stracić, aniżeli zyskać. 

Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk jadący ŠKODĄ FABIĄ R5 uniknęli niepotrzebnych przygód, jednocześnie wygrali obie próby kończąc pierwszy dzień z ponad 2-sekundową przewagą nad rywalami. 

W sobotę na kierowców czekało siedem odcinków specjalnych w okolicach Podbeskidzia – tu nie było już mowy o chłodnej kalkulacji. W pierwszej, liczącej trzy próby pętli, Mikołaj i Szymon odnieśli jedno oesowe zwycięstwo, jednak dzięki równemu tempu zdołali utrzymać fotel liderów, jedocześnie powiększając przewagę nad konkurentami do 8,2 sekundy. 

Druga pętla rozpoczęła się dla załogi ŠKODA Polska Motorsport w równie optymistycznych nastrojach, a nazwiska Marczyk/Gospodarczyk ponownie pojawiły się na czele tabeli z wynikami. Niestety – na przedostatnim odcinku specjalnym ubiegłoroczny zwycięzca w klasie Open N z powodu drobnej usterki technicznej stracił 6 minut i jasnym stało się, że na pierwszy triumf w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski w wykonaniu tego duetu będziemy musieli jeszcze poczekać. Mikołaj i Szymon dotarli jednak do mety 2. Rajdu Śląska na 18. pozycji inkasując dla teamu ŠKODA Polska Motorsport cenne punkty za drugie miejsce wśród producentów. 

W klasyfikacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2018 po czterech rundach prowadzi Jakub Brzeziński (105 pkt), przed triumfatorem 2. Rajdu Śląska, Tomaszem Kasperczykiem (57 pkt) i Grzegorzem Grzybem (50 pkt). Na czwartym miejscu z dorobkiem 42 punktów znajdują się Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk. 

Mikołaj Marczyk: Jestem dumny z całego zespołu ŠKODA Polska Motorsport, a także z kibiców, którzy tak licznie i mocno dopingowali nas na odcinkach specjalnych i w Internecie. Prowadziliśmy w 2. Rajdzie Śląska od samego początku aż do 7 odcinka specjalnego. Mieliśmy nawet z Szymonem wrażenie, że jesteśmy gotowi zakończyć ten rajd z wymarzonym wynikiem. Niestety ostatnich dwóch odcinków nie mogliśmy pokonać w tempie rajdowym. Integralnym elementem motorsportu na każdym poziomie jest pewnego stopnia nieprzewidywalność - nie zawsze wszystko może iść zgodnie z naszymi planami. Bagaż doświadczeń to jednak nie tylko sukcesy, ale i przykre przygody. Kończymy jednak ten rajd na mecie. Nasz sport to wspaniała szkoła pokory i życie w pigułce – dużo emocji w krótkim czasie. Wiem, że wrócimy silniejsi, a tempa jazdy nikt nam nie zabierze.

ŠKODA pokazała pierwsze szkice samochodu koncepcyjnego VISION iV. Model posiada dynamiczną sylwetkę i jest zbudowany na platformie MEB. Do końca roku 2022 ŠKODA zaprezentuje kilkanaście zelektryfikowanych modeli. Podczas Motor Show w Genewie (5 do 17 marca), ŠKODA zaprezentuje elektryczny samochód koncepcyjny VISION iV. Czterodrzwiowy crossover coupé wyróżniać się będzie fascynuj​ącą sylwetką.
ŠKODA SCALA to nowy, kompaktowy samochód w portfolio marki. Zbudowany na innowacyjnej platformie MQB-A0 rozpoczyna kolejny rozdział w historii producenta. Pierwszy egzemplarz SCALI właśnie opuścił linię produkcyjną i wkrótce trafi do właściciela.​​​​
• Wnętrze ŠKODY KAMIQ to kolejny krok w ewolucji designu marki 
• Centralnie umiejscowiony wyświetlacz znajduje się na wysokości wzroku kierowcy 
• Ziarnista powierzchnia elementów wykończenia wnętrza nawiązuje do struktury kryształów 

Tuż przed światową premierą modelu KAMIQ podczas Motor Show w Genewie, ŠKODA prezentuje wnętrze nowego, miejskiego SUV-a. Zgodnie z ewolucją języka designu marki, przestronne wnętrze auta zaskakuje połączeniem praktyczności z emocjonalnością. To drugi, po ŠKODZIE SCALA, samochód dostępny w gamie modelowej, w którym zastosowano także nową koncepcję wyposażenia. ​​​​
1 lutego wystartowała część digitalowa kampanii ŠKODA 4x4, podkreślająca jeden z głównych celów marki, jakim jest zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w każdych, nawet najbardziej wymagających warunkach. Jako dowód na niezawodność samochodów ŠKODY, kampania nawiązuje do trwającej od 15 lat współpracy marki z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.​​​​
​​​Zainteresowanie konsumentów dynamicznie rozwijającym się segmentem samochodów elektrycznych stale rośnie. Rozwiązania stosowane w hybrydach i samochodach w pełni elektrycznych różnią się od tych, znanych z pojazdów z silnikami spalinowymi. Wyjaśniamy, czym charakteryzują się akumulatory montowane w pojazdach elektrycznych. ​
ŠKODA przedpremierowo prezentuje szkice nowego modelu KAMIQ - kolejnego SUV-a, który poszerza wachlarz oferty SKODY w tym dynamicznie rozwijającym się segmencie. Nowy SUV wzbogacony jest o kilka nowości, w tym pierwsze w historii designu SUV-ów ŠKODY dzielone przednie reflektory ze światłami do jazdy dziennej w ich górnej części.
​​​• ŠKODA KAMIQ to nazwa nowego, trzeciego SUV-a w ofercie ŠKODY na rynku europejskim 
• Premiera modelu obędzie się podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, w marcu 2019 roku 

ŠKODA KAMIQ to nazwa nowego, trzeciego SUV-a, który uzupełni gamę produktową marki na rynku europejskim. Model, który zadebiutuje podczas Geneva Motor Show to kolejny wielki krok w ofensywie produktowej ŠKODY. Nazwa KAMIQ, zaczerpnięta z języka Inuitów zamieszkujących północną Kanadę i Grenlandię, oznacza zdolność dopasowania się do każdej sytuacji.​
​​Kompleksowa obsługa przeprowadzona przez doświadczonych specjalistów, dostęp do oryginalnych części, szybka i skuteczna pomoc, a także atrakcyjne oferty cenowe – to tylko niektóre z korzyści zarezerwowane dla kierowców korzystających z Autoryzowanych Serwisów ŠKODY. Dzięki dodatkowym usługom oferowanym przez markę: Gwarancji Mobilności i 4Service, ŠKODA zapewnia najwyższą jakość obsługi na terenie całej Polski.​
​​​​Sportowy charakter, emocjonalny design i najmocniejszy silnik wysokoprężny w historii marki – to tylko niektóre wyróżniki pierwszego SUV-a ŠKODY z emblematem RS. Nowy KODIAQ RS oferujący w standardowym wyposażeniu napęd na cztery koła, adaptacyjne zawieszenie DCC i progresywny układ kierowniczy, dostępny będzie od 193 550 zł.​
​​​Rosnąca popularność SUV-ów oraz udana ofensywa ŠKODY w tym segmencie zaowocowała decyzją o rozbudowaniu oferty flagowego modelu KODIAQ. Wersja Business, z jeszcze bogatszym wyposażeniem standardowym, będzie dostępna w atrakcyjnej cenie i stanowi interesującą propozycję dla miłośników SUV-ów.​